ZWROTY I REKLAMACJE

W ikastetykiety.pl zwroty zdarzają się bardzo rzadko. Jeśli kupiłeś produkt, a potem zmieniłeś zdanie, lub jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, zalecamy jak najszybszy kontakt z nami. Porozmawiamy z Tobą, jak rozwiązać problem. Dotyczy to także sytuacji, w której otrzymałeś nie ten produkt lub produkt z wadami.

W przypadku produktów niestandardowych przy składaniu zamówienia zrzekasz się prawa do zwrotu. Jednakże w ikastetykiety.pl chcemy, aby klienci byli zadowoleni z zamówień. A zatem otrzymałeś produkt z wadami lub niespełniający Twoich oczekiwań? Prosimy o kontakt z nami. Prosimy o przesłanie e-maila ze wskazaniem, co jest nie tak. Wspólnie postaramy się znaleźć rozwiązanie, abyś był zadowolony z zakupu. Prosimy też o zapoznanie się z naszym Regulaminem.

GDZIE MAM ODESŁAĆ PRODUKTY?

Jeżeli zamówiłeś produkty z naszego magazynu, oczywiście je zwrócić w terminie 14 dni. Przed zwrotem zamówienia prześlij do nas e-mail lub zadzwoń pod numer 00 45 9715 5312. W przypadku skorzystania z prawa do rezygnacji z zakupu koszty przesyłki zawsze płaci klient.

W zależności od uprzednich ustaleń podukt/produkty można odesłać lub zwrócić osobiście:

Ikast Etiket A/S
Neptunvej 6
7430 Ikast
Dania

Nie odbieramy przesyłek z opłatą przy odbiorze.

Starannie zapakuj produkt i dołącz kopię potwierdzenia.
Odsyłając produkty pamiętaj o zachowaniu potwierdzenia. Bez potwierdzenia nie możemy wymienić/zrefundować przesyłek, które zostały zagubione.  

Zasadniczo przesyłkę ze zwrotem przetwarzamy tego samego dnia, w którym ją otrzymaliśmy w naszym magazynie, ale w okresach natężonej pracy ten okres może być dłuższy.

JAK OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY?
W razie zwrotu pieniędzy należna kwota jest zawsze przesyłana za pośrednictwem tej samej metody płatności, którą wybrałeś przy zamówieniu. 

Ostateczny termin wpłynięcia kwoty na Twoje konto zależy od Twojego banku oraz metody płatności wybranej przy zamówieniu. Zwracamy uwagę, że w przypadku serwisu PayPal termin przetwarzania wynosi 30 dni.  

REKLAMACJE
Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą produktu zakupionego w ikastetykiety.pl, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod numerem 00 45 9715 5312 lub przesłać e-mail na adres english@ikastetykiety.pl.

Nigdy nie zdarzyło się, że nie byliśmy w stanie rozwiązać sprawy reklamacji, ale gdyby do tego doszło, możesz skontaktować się z platformą rozstrzygania sporów UE (pamiętaj jednak, aby najpierw skontaktować się z ikastetykiety.pl, spróbujemy rozwiązać każdy problem): 

Europejskie prawo stanowi, że wszystkie sklepy internetowe muszą podać łącze do Platformy rozstrzygania sporów online Komisji Europejskiej. Platforma jest dostępna pod tym łączem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/.